Par bezmaksas baneru apmaiņas sistēmu atdevi
Deniss Fedotovs (deni2s), 22.01.2008., 15:22Bezmaksas baneru apmaiņas sistēmā adsxchange.lv bija iekrājušās 200 000 baneru ekspozīcijas.
Nolēmu tās izmantot, lai palielinātu publicitāti Jauniešu kultūras portāla HC.LV organizētai triju labdarības koncertu sērijai "Palīdzēsim Patrikam".
Kā par nelaimi, cilvēks, kuram bija jāatbild par informatīvo materiālu vizuālo noformējumu, nespēja to izdarīt, tāpēc uz ātru roku tika izveidots baneris, kuram varbūt nav nekādas vērtības no estētiskās puses, bet toties tas ir gana informatīvs. Uzsvars šajā gadījumā tika likts nevis uz to, lai cilvēki uz to klikšķinātu, bet gan lai palielinātu pasākuma atpazīstamību.
Baneris tika parādīts piektdien, no 7:00-24:00 un sestdien, no 7:00-19:00 visās lapās, izņemot tās, kuras bija atzīmētas adsxchange.lv sistēmā kā erotiskās vai XXX.
Kā redzams no tabulas, tad tika iztērētas virs 112 tūkstoši ekspozīcijas šajā laika posmā un atdeve, jeb kliki ir procentuāli stipri maz. Tā kā šajā gadījumā maksimālais kliku skaits nebija mērķis, tad mani tas īpaši neuztrauc.
Taču no otras puses, ja ņem vērā, ka lai dabūtu 32 klikus, kuri tika panākti parādot 112 361 banerus, savukārt, lai nopelnītu šīs ekspozīcijas, ar apmaiņas attiecību 1:0.75 man bija savā mājaslapā jādemonstrē 149 815 baneri. Pareizinam ar 25 kb (banera svars) un iegūstam 3,572 Gb trafiku, kas bija jādzenā, lai beigās tiktu pie 32 klikšķiem.
Domāju, ka bezmaksas reklāmas apmaiņas sistēmas nesniedz vēlamo atdevi, jo pie tik lieliem zaudējumiem, kā 3,572 Gb trafiks no servera, kā arī to, ka lietotājiem tomēr katra banera ielāde salēnina 150 000 lapu ielāžu ātrdarbību, 32 kliki nav nekas. Pat ja izveidotu efektīvāku baneri, pateicoties kuram pat dubultotos atdeve, vienalga tas neatmaksātos.
Nobeigumā varu piebilst, ka pasākums bija tiešām ļoti apmeklēts un izdevies. Varbūt pateicoties plašajai publicitātei internetā, arī avīzē "Diena", varbūt pateicoties word of mouth vai baneru apmaiņas sisēmai. Visdrīzāk jau visam kopā.
Kā par nelaimi, cilvēks, kuram bija jāatbild par informatīvo materiālu vizuālo noformējumu, nespēja to izdarīt, tāpēc uz ātru roku tika izveidots baneris, kuram varbūt nav nekādas vērtības no estētiskās puses, bet toties tas ir gana informatīvs. Uzsvars šajā gadījumā tika likts nevis uz to, lai cilvēki uz to klikšķinātu, bet gan lai palielinātu pasākuma atpazīstamību.
Baneris tika parādīts piektdien, no 7:00-24:00 un sestdien, no 7:00-19:00 visās lapās, izņemot tās, kuras bija atzīmētas adsxchange.lv sistēmā kā erotiskās vai XXX.
Datums | Ekspozīcijas | Kliki | Atdeve % |
2008-01-18 | 68793 | 22 | 0.03 |
2008-01-19 | 43568 | 10 | 0.02 |
Kā redzams no tabulas, tad tika iztērētas virs 112 tūkstoši ekspozīcijas šajā laika posmā un atdeve, jeb kliki ir procentuāli stipri maz. Tā kā šajā gadījumā maksimālais kliku skaits nebija mērķis, tad mani tas īpaši neuztrauc.
Taču no otras puses, ja ņem vērā, ka lai dabūtu 32 klikus, kuri tika panākti parādot 112 361 banerus, savukārt, lai nopelnītu šīs ekspozīcijas, ar apmaiņas attiecību 1:0.75 man bija savā mājaslapā jādemonstrē 149 815 baneri. Pareizinam ar 25 kb (banera svars) un iegūstam 3,572 Gb trafiku, kas bija jādzenā, lai beigās tiktu pie 32 klikšķiem.
Domāju, ka bezmaksas reklāmas apmaiņas sistēmas nesniedz vēlamo atdevi, jo pie tik lieliem zaudējumiem, kā 3,572 Gb trafiks no servera, kā arī to, ka lietotājiem tomēr katra banera ielāde salēnina 150 000 lapu ielāžu ātrdarbību, 32 kliki nav nekas. Pat ja izveidotu efektīvāku baneri, pateicoties kuram pat dubultotos atdeve, vienalga tas neatmaksātos.
Nobeigumā varu piebilst, ka pasākums bija tiešām ļoti apmeklēts un izdevies. Varbūt pateicoties plašajai publicitātei internetā, arī avīzē "Diena", varbūt pateicoties word of mouth vai baneru apmaiņas sisēmai. Visdrīzāk jau visam kopā.
Par web.hc.lv
web.hc.lv ir vortāls, kurā tiek aplūkoti mājaslapu veidošanas un mārketinga aspekti, no idejas līdz gandarījumam.
Reklāma