Neliels papildinājums/atbilde Artūra Medņa rakstam par SEO
Deniss Fedotovs (deni2s), 10.01.2008., 02:14Labs case study sanāca Artūram Mednim par SEO optimizējot uz atslēgvārdu "dāvana". Vēlējos parādīt savus rezultātus ar līdzīgu pieprasītu atslēgvārdu - "ziemassvētku dāvanas".
Atšķirībā, no Artūra, kurš optimizāciju uz atslēgvārdu "dāvana" veica apzināti, hc.lv lapa uz konkrētu frāzi "Ziemassvētku dāvanas" nebija apzināti optimizēta. Protams, ka manis veidotais hc.lv CMS ir draudzīgs ar Google un citām meklētājsistēmām, tā ka tas varētu būt izšķirošais faktors.
Google rezultāti: www.google.lv/search?q=ziemassv%C4%93tku+d%C4%81vanas
Ekrānšāviņš vēsturei
Ap Ziemassvētku laiku pirmā pozīcija Googlē uz atslēgvārdu "ziemassvētku dāvanas" nodrošināja ap 100-200 apmeklētāju dienā. Turpat arī atklājās vēl pāris ļoti populāri atslēgvārdi saistībā ar svētkiem.
Google rezultāti: www.google.lv/search?q=ziemassv%C4%93tku+d%C4%81vanas
Ekrānšāviņš vēsturei
Ap Ziemassvētku laiku pirmā pozīcija Googlē uz atslēgvārdu "ziemassvētku dāvanas" nodrošināja ap 100-200 apmeklētāju dienā. Turpat arī atklājās vēl pāris ļoti populāri atslēgvārdi saistībā ar svētkiem.
Par web.hc.lv
web.hc.lv ir vortāls, kurā tiek aplūkoti mājaslapu veidošanas un mārketinga aspekti, no idejas līdz gandarījumam.
Reklāma