web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem: Standarti http://web.hc.lv/kods/standarti/?rss=1/ Standarti, ieteikumi, w3c rekomendācijas lv 2007-2019, web.hc.lv web.hc.lv 60 http://www.hc.lv/inc/baners/hclv_baner_small.gif web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem http://web.hc.lv/ web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Mon, 27 May 2019 08:20:19 +0300 2 3 4 5 6 BMW vs Opel Kods Standarti http://web.hc.lv/kods/standarti/bmw-vs-opel/ http://web.hc.lv/kods/standarti/bmw-vs-opel/ Fri, 29 Jun 2007 04:27:02 +0300 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Domāju, ka visi zina, ka vēlos, tumšos rudens vakaros, ja uzmanīgi ieklausās klusumā, var dzirdēt, kā rūsē Opelis. Nu kā tad, daudziem jau nepatīk klausīties šādus stāstus, īpaši, ja viņiem pieder Opelis.
BlackHalt apgalvo, ka, BMW mīnuss ir tas, ka tas nebrauc, ja tam riteni uzskrūvē stūres vietā. Toties ar Opeli varot braukt arī tā! Es gan nezinu, kāda jēga skrūvēt mašīnai riepu stūres vietā. Es pēc tādiem apgalvojumiem no "BlackHalt Motors" mašīnu nepirktu.

Toties Coolynx apgalvo, ka arī BMW (podā) tomēr rūsējot un dzīves realītāte ir tāda, ka Opeļi tomēr uz Latvijas ceļiem ir vairāk nekā BMW. Kā arī norāda, ka galvenais ir, ka mašīna ripo, nevis dzīties pēc TA iziešanas. Un ka, ja Opelī ieliek BMW detaļas, tad tas brauks ne sliktāk par BMW! Un brauks pat ar uzskrūvētu riteni stūres vietā! Tāpēc tie bembisti visi ir safārējušies lohi, jo kāda jēga no BMW, ja var Opelī ielikt bembja detaļas un braukt kā ar bembi, pie tam neviens no malas nepārmetīs, ka tev lēns bembis, jo izskatīsies pēc Opeļa! Nost ar tiem, kas paziņo, ka BMW ir vislabākā mašīna pasaulē! Nost ar BMW reliģiju!

Moonlight apgalvo, ka BMW, citēju:
nav greznuma lieta. Tomēr tam ir jāpievēršas ar sajēgu, jo var arī sanākt šo to upurēt uz tā izmantošanas rēķina. Laiku. Naudu. Radošus risinājumus.
Laikam pēc viņa domām ar Opeli var ieekonomēt laiku un naudu, atrodot radošus risinājumus. Pēc viņa domām, Opelis patērējot mazāk resursus. Es gan domāju, ka tas ir līdz brīdim, kamēr gribās Opeli mazliet pielabot, jo tad pēkšņi izrādās, ka Opelī ir 1,6 reizes vairāk skrūvju nekā BMW, pie tam katra no tām ir savā izmērā – nevar uzreiz nopirkt un nomainīt 20 sarūsējušas skrūves vienas dienas laikā.

Protams, ka visvairāk tracina cilvēki, kuri rīkojas pilnīgi pretēji Coolynx viedoklim un uz Opeļa uzliek BMW logo, lai gan skaidri redzams, ka tas ir sarūsējis Opelis. Tādi laikam nevienam nepatīk.

Vēl ir daži cilvēki, kuri apgalvo, ka labāk ir vizuāli uzķūnēts Opelis, nekā neķūnēts BMW. Man gan šķiet, ka šādi cilvēki nemāk atšķirt funkcionalitāti no dizaina. Kas nu kuram svarīgāks… Tomēr Hammeru gan gribētu visi, neskatoties uz to, ka dizainu tam laikam veidoja tas pats džeks, kas četrdesmitajā projektēja tanku T-34.

Protams, ka ātrais Ferrari patīk visiem! Kāda patīkama skaņa no motora! Tāpēc arī Opelis ir ok, jo motora skaņa līdzīga kā Ferrari, tikpat skaļa! Daudz skaļāka nekā BMW! Nevar saprast, kāda jēga izgrūst tādu naudu par BMW kluso salonu, ja pat Ferrari un Lamborgini ir skaļi!

Un tā cilvēku grupiņa, kuri paziņo, ka BMW ar automātisko pārnesumkārbu ir slikts motors, jo ar to nav spējuši uzbraukt kādā no trim lielākajiem kalniem - Operas kalnā, Ugunslapsas kalnā vai Tīmekļa pētnieka kalnā, bet ar Opeli tas ir izdevies! Pat nezinu, ko atbildēt… Nu, ja nemāki rīkoties ar automātisko ātrumkārbu, tad tiešām labāk sēdi vien savā Opelī un brauc pa riņķi no mājas līdz veikalam. Plaukstiņdatoru pagriezienu aiz sava ciema robežām tu visdrīzāk neizņemsi, jo, braucot pa riņķi pa savu veco maršrutu no mājas līdz veikalam, nemaz nebūsi pamanījis, ka tavam Opelim stūre uz otru pusi nemaz negriežas. Jā, zinu jau zinu - lai nokļūtu līdz Plaukstiņdatoru pagriezienam, vēl kārtīgi jāpiepūlas, jo pat ar BMW ar visu GPS iekārtu Latvijā var apmaldīties, tāpēc paies ne viena vien diena, kamēr mēs reāli aizvilksimies līdz Plaukstiņdatoru pagriezienam.

Jā, es zinu, manam BMW no pagājušā gadsimta arī ir vietām nolupusi krāsa, un visi Opeļu īpašnieki tagad ir ļoti uz mani apvainojušies par šo rakstu, tāpēc tiks ar pirkstiem rādīts uz manu nolupušo krāsu. Bet zināt kas ir? Es ar savu BMW nobraukšu vēl vismaz pusgadsimtu. Un manam BMW uzstellēt gāzes pričendāli (saucas AJAX, man patīk!) bija daudz vienkāršāk, nekā lielākajai daļai Opeļu, kuriem parasti ir problēmas ar DOM markas bendzīnu. (Jā, jā, dzirdu Coolynx iebildumu, ka viņa pagājušā gada izlaiduma Opelim arī ar DOM markas benzīnu nebija problēmas.)

Vēl esmu dzirdējis, ka cilvēki nemāk pamatot savām meitenēm, kāpēc viņiem jāmaksā uz pusi vairāk par BMW, ja var tikpat tālu aizbraukt ar lētāku Opeli.
  Es izvēlos vairāk laika pavadīt ar meiteni BMW plašajā aizmugures sēdeklī, nevis ar četrpadsmito atslēgu zem Opeļa.
Šis ir mans arguments meitenēm. Pēc tā neviena meitene vairs nešaubās, kas ir labāks: Opelis vai BMW. Es nestāstu tām par DOM markas benzīniem, par "AJAX" gāzes iekārtām, vai par citiem tehniskiem smalkumiem, kas meitenes pārsteidzošā kārtā neaizrauj. Vajag mācēt pamatot tā, lai meitenes saskatītu acīm redzamus ieguvumus. Un ja nemāki pamatot, tad brauc ar Opeli. Un turpini tik citiem stāstīt, ka pārliecināt meiteni par BMW labumiem ir grūtāk, nekā mūžīgi labot Opeli!

Būsim reāli. Protams, ka kā darba mašīnas tiks izmantoti lētie Opeļi. Darba devējiem svarīgi, ka tik ripo pa darba maršrutu, ne jau tur aizmugures sēdekļa ērtības.

Ne katrs ir tik veiksmīgs, lai varētu atļauties BMW. Taču nopērkot BMW, ilgtermiņā tas tomēr atmaksājas. Jā, arī tas rūsē, tam var gadīties visādas ķibeles. Ne vienmēr varēs iziet CSDD TA pa nullēm. Bet tomēr, braukt ar BMW ir mierīgāk, drošāk un prestižāk. Es neesmu tik bagāts, lai pirktu lētas lietas. Tas ir attieksmes jautājums, kuru vajadzētu mācīt kopš bērnības. Es esmu veiksmīgs cilvēks. Tāpēc es izvēlējos BMW un iesaku to arī citiem.
]]>