web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem: Ziņas http://web.hc.lv/marketings/?rss=1/ Interneta mārketings - ziņas un jaunumi lv 2007-2017, web.hc.lv web.hc.lv 60 http://www.hc.lv/inc/baners/hclv_baner_small.gif web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem http://web.hc.lv/ web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Tue, 25 Apr 2017 11:31:35 +0300 2 3 4 5 6 SMScredit.lv partnerprogramma Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/smscredit.lv-partnerprogramma-262/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/smscredit.lv-partnerprogramma-262/ Mon, 22 Mar 2010 22:39:59 +0200 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Arī SMScredit.lv ir startējuši savu partneru programmu, piedāvājot pelnīt 10 Ls par katru piesaistīto klientu.

SMScredit.lv partnerprogramma

Tas ir ļoti vienkārši:

Reģistrējieties (bez maksas) -> pievienojiet visus savus interneta medijus -> pelniet par katru jaunu klientu 10 Ls

Sīkāku informāciju, var iegūt Partneru programmas mājas lapā: https://partneriem.smscredit.lv

 

Prezentācijā gan tiek precizēts:

Jauna klienta reģistrācija: par katru interneta lietotāju, kurš no Tava medija atnāks un piereģistrēsies SMScredit.lvmājas lapā, Tu saņemsi 1 latu*

Aizdevums jaunam klientam: par katru interneta lietotāju, kurš pēc tam izmantos SMScredit.lv pakalpojumus, Tu saņemsi vēl papildus 9 latus*

Interneta cookie tiek glabāti:

  • 6 mēnešus, ja klients ienācis caur Tavu mediju bet vēl nav piereģistrējies

  • 30 dienas, ja klients ienācis caur Tavu mediju ir piereģistrējies, bet vēl nav paņēmis aizdevumu

* ieskaitot nodokļus

 

SMScredit partnerprogrammas veidotāji norāda arī, ka "SMScredit.lv partneru programma ir viena no pirmajām šāda veida programmām Latvijā, kas darbojas bez starpnieku līdzdalības izmantojot savu platformu. Tas ļauj web resursu īpašniekiem nopelnīt daudz vairāk kā citās līdzīga veida partneru programmās."

Partnerprogramma ir pieejama arī fiziskām personām, kā arī piedāvātie reklāmas materiāli ir latviešu un krievu valodās.

Testa pēc sāku reģistrēties, un kaut arī nekad nebiju līdz šim izmantojis partnerprogrammas, reģistrējos pāris minūšu laikā, un konstatēju, ka viss process neaizņem vairāk par 5 minūtēm, un ļoti atgādina reģistrēšanos Google AdSense programmā. Tā, ka, ja nu kāds vēlas kredītu - variet spiest uz  šo reklāmas baneri, ko izvietoju testa nolūkos. Kas zin, varbūt būs vērts tam pievērsties nopietnāk?

 

]]>
GARM Technologies un interneta veikala Dateks partnerprogrammas Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/garm-technologies-dateks-partnerprogrammas-261/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/garm-technologies-dateks-partnerprogrammas-261/ Thu, 04 Mar 2010 16:47:59 +0200 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Šķiet, ka beidzot arī Latvijā ir sācies partnerprogrammu bums.

Saņēmu e-pastu no GARM Technologies ar šādu piedāvājumu:

Dizaineriem un IT speciālistiem

Kā saņemt papildus ienākumus, strādājot ar saviem klientiem?

 

Kļūstiet par mūsu partneri un rekomendējiet mūsu hostingu saviem klientiem.

 

Jūsu ieguvumi:

  • bezmaksas hostings Jūsu mājas lapai
  • prēmija par katru klientu līdz 21 Ls

Uzzini cik daudz nopelnīja mūsu partneri un reģistrējies programmā http://www.garm.lv/partner

Savukārt par interneta veikala Dateks partnerprogrammu variet palasīt pie krizdaba.

 

Pats šoreiz sīkāk neko nekomentēšu, jo nenodarbojos ar affiliate mārketingu.

]]>
If Latvia apdrošināšana piedāvā partnerprogrammu Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/if-latvia-apdrosinasana-piedava-partnerprogrammu-247/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/if-latvia-apdrosinasana-piedava-partnerprogrammu-247/ Wed, 25 Nov 2009 20:53:22 +0200 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Šodien saņēmu ziņu, ka arī If Latvia apdrošināšana piedāvā partnerprogrammu, kas ir pieejama arī privātpersonām.

Iespējams, sekojot SEESAM apdrošināšanas piemēram, arī If apdrošināšana piedāvā savu partnerprogrammu.

If Latvia apdrošināšanas partnerprogramma

Neskatoties uz to, ka reklāmā tiek solīta peļņa ne mazāka par 50 LVL mēnesī, sazinoties ar kontaktpersonu Zani Bukobsku, noskaidrojās, ka tā netiek garantēta:

Garantēt mēs nevaram, bet kā mūsu pieredze liecina, ka veiksmīgi sadarbojoties mūsu klients vidēji var iegūt 50 LVL mēnesī.

Es personīgi pieļauju, ka ir runa par mājaslapām, kuras ir tiešā saistībā ar apdrošināšanu - auto portāli, ceļojumu aģentūru lapas un tamlīdzīgas, kuras tiek aktīvi reklamētas, tāpēc citu nišu pārstāvjiem, iespējams, ka būs daudz grūtāk nopelnīt 50 LVL mēnesī.

Te varat aplūkot līguma paraugu, kāds varētu būt, ja izvēlaties noslēgt sadarbības līgumu (privātpersonām būs izmaiņas saistībā ar nodokļiem).

]]>
SEESAM apdrošināšana piedāvā partneru programmu Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/seesam-partneru-programma-231/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/seesam-partneru-programma-231/ Tue, 18 Aug 2009 14:41:22 +0300 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem SEESAM apdrošināšana piedāvā uzņēmumiem pelnīt naudu internetā piesaistot klientus un saņemot par to komisijas maksu.

SEESAM apdrošināšana

SEESAM partneru programma

Pieteikuma anketu SEESAM apdrošināšanas partneru programmai iespējams aizpildīt šeit.

Kontaktpersona:

Ingemārs Nitišs
Sadarbības partneru projektu pārdošanas vadītājs AAS "Seesam Latvia"

Tel. + 371 67061066
Fax. + 371 67061022
Mob. + 371 28616189

e-pasts:ingemars.nitiss@seesam.lv

www.seesam.lv

]]>
Best Internet 2009 septembrī Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/best-internet-2009-229/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/best-internet-2009-229/ Sun, 09 Aug 2009 23:46:56 +0300 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Jau otro gadu pēc kārtas "Best Marketing" sadarbībā ar interneta mārketinga kompāniju "Progression" organizē internta mārketinga kongresu "Best Internet 2009", kas ir viens no gada nozīmīgākajiem interneta mārketinga notikumiem Latvijā.

Best Internet 2009Norises laiks: 2009. gada 16. - 17. septembris
Vieta: Rīga (tiks precizēts)
Organizē: Best Marketing

Atlaide, reģistrējoties līdz 17. augustam:

  • Dalība abās dienās: 135 LVL
  • Dalība vienā dienā: 69 LVL

Reģistrēšanās šeit.

Best Internet 2009 programma

1. diena - trešdiena, 16. septembris

10.00 – 10.30 Internet trends and developments: September 2009

Dmitry Sholomko, Google Reģionālais mārketinga vadītājs Baltijas valstīs un Ukrainā

Dmitry SholomkoDmitry is responsible for managing Google relations in Ukraine and the Baltics, including product development, marketing initiatives, sales and business planning. He is working in this position since July 2007, prior to that he was a country consultant for Google in Ukraine. Before Google Dmitry managed own informational and consulting company UBL, which specializes in providing informational and consulting support for biggest Ukrainian IT and telecommunications companies. Earlier in his career, Dmitry was employed by publishing company Euromoney as country manager of its online division, Internet Securities, Inc, and worked on various local online projects. Dmitry holds a master's degree in IT Engineering from Kiev National Technical University.

10.30 – 11.30 Jaunākās radošuma tendences internetā

 

"Cannes Lions 2009 Cyber Lions kategorijas uzvarētāju pārskats un analīze.
Erkki Izarra, Cannes Lions 2009 žūrijas loceklis (Somija / Nīderlande)

Erkki IzarraErkki Izarra hails from Espoo, Finland where he founded 358 with five partners in 2008. He started out as a snowboarding photographer and soon became a journalist. He stepped into advertising when Art Director Ale Lauraéus, now a Partner Founder of 358, suggested a career as his copywriter in 1998. He has won at most of the notable Finnish and international advertising awards shows, including Cannes Lions, but he also continues to try to shape what we understand as advertising.

Vairāk par Erkki lasi www.canneslions.com.

11.30 – 12.00 Kafijas pauze

12.00 – 13.00 Pecha KUCHA: Kas ir kas interneta mārketinga jomā Latvijā?

Šogad pirmo reizi konferencē tiks izmantots arī Pecha KUCHA prezentācijas formāts, kura pirmsākumi meklējami Japānā. Pecha Kucha paredz, ka katram lektoram tiek dotas tieši 6min un 40 sekundes laika prezentācijai. Tas ietver 20 slaidus - pietiekami, lai koncentrētos uz būtiskāko un negarlaikotu klausītājus.

Pecha Kucha savu dalību apstiprinājušas sekojošas kompānijas:

  1. Mediju aģentūra Inspired Communciations

  2. Mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūra TNS Latvia

  3. Web aģentūra Cube Media

  4. Interneta reklāmas tīkls Adnet.lv

  5. Radiostacija European Hit Radio

  6. Informatīvais portāls TVnet.lv

  7. tbc.

  8. tbc.

13.00 – 14.00 Pusdienas

14.00 – 16.00 Veiksmīgs e-pasta mārketings

Matt King Media Safari (UK)

Matt KingMatt King is Director & Co-Founder of the marketing communications consultancy Media Safari. He is also a course director at Chartered Institute of Marketing and EMEA region trainer of digital marketing for Microsoft.

Matt King's blog: www.mediasafari.typepad.com/mattking.

 

 

 

 

You will learn how to:

  • Plan integrated email campaigns

  • Devise creative and copy to increase open and click-through rates

  • Use tests and tracking metrics to improve response

  • Select email marketing management systems

  • Revise or devise an e-newsletter

  • Review the latest on ethical and legal constraints

  • Design an effective e-newsletter

  • Measure and improve email campaigns

16.00 -16.15 Kafijas pauze

16.15 – 17.30 Latvijas interneta balvas finālistu prezentācijas

17.30 Uzvarētāju nosaukšana

 

2. Diena - ceturtdiena, 17.septembris

Piedāvā interneta mārketinga kompānija Progression

 

WORKSHOP 1: Internet Measurability/ Accountability

10.00 – 11.00

Andrejs SergejevsKā izvirzīt izmērāmus mērķus, lai sasniegtu rezultātu un nezaudētu fokusu uz mērķi. Ar ko viss ir jāsāk?

Ievads mērķu mēramībā; reālas uz mērķi orientētas stratēģijas sastāvdaļas, kas nosaka, kā izvirzīt izmērāmus mērķus un kā precīzāk sasaistīt rezultātus ar mērķiem; piemēri.

Andrejs Sergejevs, Interneta mārketinga kompānijas Progression vadītājs

11.00 – 11.15 Kafijas pauze

11.15 – 13.15

Steffen Ehrhardt, Google (Germany)

Topic

Using Analytics and other ROI related tools for successful internet campaigns/business strategies. Analytics basics including new features and other ad tools for successful internet campaigns like Insight for Search, Website Optimizer, AW Conversion Optimizer, etc.

Steffen EhrhardtSteffen Ehrhardt is 29 years old and is currently employed by Google Germany GmbH. His job title is Product Specialist & Project Manager Emerging Markets (Central-East-Europe, Middle East & Africa). Steffen has worked for Google since 2003. Before joining Google he has worked in the marketing teams of Avis Car Rental, Deutsche Lufthansa and PriceWaterhouse Coopers. He has graduated from the Private University of Applied Sciences Göttingen and has a diploma in Business Administration.

WORKSHOP 2:
14.00 – 16.00 Google AdWords workshop (Speaker by Google to be confirmed)

* Best Marketing patur tiesības veikt izmaiņas programmā.

]]>
Google AdSense atbalsta latviešu valodu Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/google-adsense-latviski-228/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/google-adsense-latviski-228/ Thu, 06 Aug 2009 15:34:27 +0300 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Beidzot lapās, kuru saturs pārsvarā ir latviešu valodā ir iespēja legāli izvietot Google AdSense, lai varētu pelnīt ar reklāmām.

Oficiāls apstiprinājums atrodams Google AdSense lapā te.

Google Adsense latviski

]]>
Dati par reklāmas tirgu Latvijā Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/dati-par-reklamas-tirgu-latvija/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/dati-par-reklamas-tirgu-latvija/ Wed, 27 Aug 2008 13:31:05 +0300 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Parādījušies konkrēti dati par to, kā attīstās reklāmas tirgus Latvijā, tai skaitā arī interneta reklāmas tirgus.

Reklāmas tirgus daļas 2008.gada I pusgadāLatvijas Reklāmas asociācijas valdes locekle Ingrīda Krīgere-Lāce informēja, ka, neskatoties uz ekonomisko situāciju valstī, reklāmas industrija pirmajā pusgadā ir turpinājusi savu ierasto attīstības gaitu, un Latvijas mediju reklāmas tirgus apjoms pieaudzis par 16%, salīdzinot ar 2007. gada pirmo pusgadu. Pašlaik mediju reklāmas tirgus ir sasniedzis 49,24 miljonus latu lielu apjomu.

Visstraujākais pieaugums vērojams interneta vidē, kur pieaugums sasniedzis 56 %. Pirmajā pusgadā vienādā tempā par 22 % ir audzis televīzijas, žurnālu un radio reklāmas tirgus. Kino attiecībā pret 2007. gada I pusgadu audzis par 34 %, savukārt vides reklāmas apjoms audzis par 20 %.

 

Sīkāk var palasīt te.

 

Saistībā ar internetu, ievērības cienīgs varētu būt šis komentārs:

SIA „Draugiem” mārketinga direktore Santa Demme atzīst, ka interneta reklāmai ir vērojams vislielākais pieaugums procentuāli, un tas ir dubultojies, salīdzinot ar 2007.gada 1. pusgadu, bet absolūtajos skaitļos tas pagaidām vēl ieņem otro vietu no beigām. Tas nozīmē, ka internets kā medijs sevi ir pierādījis, bet šeit vēl ir vieta, kur augt un izmantot jaunas iespējas. 2008.gada 1.pusgadā internetā pieauga gan tradicionālo baneru izmantošana, gan ievērojami pieaugusi integrētu un netradicionālu risinājumu izmantošana, kā arī tiek izmantotas precīzas mērķauditorijas atlases iespējas. Un noteikti jāpiemin arī jaunu specializētu vortālu rašanās, kas arī piedāvā reklāmas iespējas vērstas uz konkrētu mērķauditoriju. Ņemot vērā šos faktus, interneta reklāmas pieaugums 2008.gadā kopumā varētu būt apmēram 50 %.

]]>
Jaunas vēsmas Latvijas interneta reklāmu tirgū Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/vesmas-latvijas-interneta-reklamu-tirgu/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/vesmas-latvijas-interneta-reklamu-tirgu/ Mon, 25 Aug 2008 19:43:52 +0300 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Mazliet par pāris produktiem, kuri iespējams drīz tiks piedāvāti plašākai sabiedrībai.
Daudzi jau zin, kas ir AdNet veidotais produkts textads.lv - teksta reklāmas, kuras darbojas līdzīgi kā Google AdWords un AdSense - ievieto savā lapā piedāvāto kodu un pelni naudu par klikšķiem uz reklāmām, kuras piegādā reklāmdevēji. Savukārt reklāmdevēji var ievietot teksta reklāmas nosakot cenu par klikšķi, kuru tie ir gatavi maksāt.

AdClickSIA "AdNet" drīzumā palaidīs plašākai lietošanai līdzīgu produktu, kurš saucas AdClick. Doma tā pati, kas textads.lv, tikai šoreiz teksta reklāmu vietā ir baneri dažādos izmēros - horizontālie standarta 468x60, 728x90 un dažādi torņveidīgie baneri. Pašlaik AdClick tiek testēts meitenem.lv projektā un dažos citos. AdClick vēl nav pabeigts, tāpēc AdClick izmantotājiem vēl pat nav iespējams ielogoties, lai apskatītos baneru parādīšanas statistiku. Taču izstrādātāji sola, ka cena par klikšķi nebūs zemāka par 10 santīmiem.

Cits produkts, kas iespējams rudenī nāks gaismā pagaidām vēl ir noslēpumā tīts, taču doma ir tāda, ka reklāmdevējiem tiks piedāvāta iespēja izvietot reklāmu praktiski reālā laikā vairākos nelielajos portālos vienlaicīgi. Reklāmdevējiem, protams, būs iespējams aplūkot statitistiku par dažādiem baneriem, turklāt būs iespējams izvietot ne tikai standarta baneru reklāmu, bet arī dažus ne tik ļoti ierastus risinājumus. Maksa notiks nevis par klikšķiem, bet gan par dienām. Kā zināms, reklāmdevēji īpaši nevēlas "ķēpāties" ar mazajiem portāliem, kuru apmeklējumu statistika nav tik iespaidīga kā lielajiem, tāpēc iespējams, ka šis produkts palīdzēs mainīt šo situāciju, jo apvienojoties vairākiem portāliem ir iespējams iegūt diezgan konkurētspējīgu statistiku.
]]>
BlogAds - kā tas sākās, kur bija problēmas un kāpēc tika slēgts Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/blogads/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/blogads/ Sun, 16 Mar 2008 21:14:00 +0200 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Turpinājumā varēsiet lasīt par to kā radās BlogAds.lv. Kādas bija problēmas tā pastāvēšanā. Kāpēc projekts tika slēgts. Kā es redzu līdzīgu sistēmu darbību nākotnē.
BlogAds logoSāksim ar vēsturi. BlogAds.lv tika izveidots iepriekšējā gada vasarā. Tātad jau stipri sen. Pa šo laiku tika nomainitas divas reklāmu izvietošanas stratēģijas. Sākotnējā bija balstīta uz reklāmas atdevi ņemot vērā klikšķu vai ekspozīciju skaitu (atkarībā no reklāmas tipa). Šis veids popularitāti neguva, jo stipri, stipri lielākajai daļai blogu ir mazs apmeklējums. Savukārt maza apmeklējuma rezultāts ir mazs ekspozīciju skaits un mazs klikšķu skaits. Turklāt vairākiem blogeriem mazo klikšķu skaitu gribējās uzlabot pašiem klikšķinot uz reklāmām, kas, protams, nebija atļauts. Uzreiz radās negatīvas atsauksmes no blogeriem, jo viņiem nesanāca īsā laikā nopelnīt ievērojamas summas. Taču, ja jau katrs blogeris ar saviem dažiem simtiem apmeklētāju varētu pelnīt ievērojamas summas, tad mēs visi sen jau būtu bagāti. Līdzīgu scenāriju var redzēt arī ar TextAds.lv reklāmām. Mazo klikšķu skaitu reizēm cenšas aizstāt ar citu aicināšanu uz klikšķināšanu. Savukārt kāds tam ir rezultāts, gan jau nav jāstāsta. Līdz ar to šaubos, ka arī ar TextAds.lv palīdzību blogeri var sapelnīt tik cik viņu sirds kāro.

Ņemot vērā pirmā modeļa problēmas tika nolemts, ka kardināli jāmaina pieeju. Blogeriem tika piedāvāts izvietot pie sevis reklāmu, par to saņemot iepriekš atrunātu mēneša maksu. Biju paredzējis ka šāds modelis interesēs daudzus. Bet kļūdījos. No vairākiem simtiem cilvēku kas attiecīgo piedāvājumu bija lasījuši, atsaucās tikai daži. Ar lielāko daļu no viņiem tika panākta vienošanās un izvietoti reklāmas laukumi. Šis modelis bija vairāk kā eksperiments. Vēlējos noskaidrot cik liela atsaucība būs no blogeriem, cik liela atdeve būs no reklāmām, kā arī cik ļoti blogeru vēlme nopelnīt sakrīt ar to cik viņu blogs ir reāli vērts reklāmdevēju acīs. Nepieciešamo informāciju ieguvu. Atbildi uz pirmo jautājumu jūs zināt. Par otro neatklāšu. Savukārt par trešo jāsaka, ka ar maziem izņēmumiem, lielākā daļa blogeru uzskata, ka viņu blogs ir krietni vērtīgāks kā reklāmas izvietošanas vieta, nekā tas patiesībā ir.

Daudzus blogerus atbaidīja arī tas, ka lai saņemtu kaut kādus ienākumus bija noteikts minimālās summas izmaksas limits, kā arī bija prasība reģistrēties VID. Taču bez šādām prasībām startēt nevarēja. Minimālais limits bija predzēts, lai atsijātu tos, kam šāds pasākums nebija paredzēts kā ilgtermiņa lieta. Savukārt reģistrēšanās VID bija obligāta, jo kad ar VID pārstāvjiem runāju par to, kā drīkstu blogeriem izmaksāt naudu, saņēmu atbildi, ka to drīkstu darīt tikai un vienīgi tad, ja persona ir reģistrēta VID kā saimniecisku darbību veicoša. Un kurš prātīgs cilvēks ies pret to, ko saka VID?

Ņemot vērā visas augstāk uzskaitītās lietas secināju, ka šāda pasākuma uzturēšana pie dzīvības ir ļoti neizdevīga. Es neredzēju kā tagadējā situācijā no šī projekta var gūt peļņu. Savukārt ja projekts nenes peļņu, bet rada zaudējumus, tad tā pastāvēšanas jēga ir apšaubāma. Tāpēc nolēmu, ka resursus ieguldīšu citos projektos. Līdz ar to 29.02.2008 sazinājos ar visiem, kuriem bija jāizmksā kaut kādas naudas summas. Lielākā daļa no viņiem attiecās saņemt kaut kādas izmaksas. Daži saņēma. Daži vēl domā. Savukārt, ja ar tevi es neesmu sazinājies, bet tu uzskati, ka neesi saņēmos to ko biji nopelnījis - droši raksti man e-pastu. Visu sarunāsim. Tagad var saņemt izmaksu pat ja esat nopelnījis tikai 0.01Ls.

Tagad vēlos izteikt savu vērtējumu par tēmu “servisi reklāmu izvietošanai blogos” ar skatu nākotnē. Uzreiz varu teikt, ka tādi servisi būs un viņi dzīvos. Vienīgi viņi būs vairāk paredzēti TOP blogiem. To varam jau tagad novērot. Piemēram, Artūrs ir uz gadu iegādājies reklāmas laukumus populārākajos blogos. Tāpēc var apgalvot, ka tirgus ir perspektīvs. Taču tagad tas ir ļoti mazs. Katrā ziņā novēlu veiksmi Artūram. Savukārti tiem blogeriem, kuri neatbilst Artūra izvirzītajiem kritērijiem varu ieteikt audzēt sava bloga popularitāti un kvalitāti. Un varbūt arī jūs kādu dienu saņemsiet piedāvājumu par reklāmas izvietošanu jūsu blogā. Iespējams, ka piedāvājums nāks no Artūra, iespējams no kāda cita. Taču skaidrs ir viens. Ja blogs būs populārs, tad reklāmu tajā gribēs nopirkt.

(Informācija pārpublicēta no pup.lv ar autora piekrišanu.)
]]>
Jauna baneru apmaiņas sistēma Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/jauna-baneru-apmainas-sistema/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/jauna-baneru-apmainas-sistema/ Wed, 23 Jan 2008 22:42:35 +0200 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Šodien saņēmu ziņu no oba.lv par jaunas baneru apmaiņas sistēmas "TrafEx" palaišanu.
TrafEX

Lai gan mans viedoklis par baneru apmaiņas sistēmām ir diezgan nemainīgs, ja kāds vēlas paeksperimentēt, tad šī izskatās neslikta alternatīva jau esošajām baneru apmaiņas sistēmām, jo piedāvā dažādus bonusus. Tālāk publicēju ziņu no oba.lv, kādu es to saņēmu:

Sveicināti,

Šī vēstule, pirmkārt, ieinteresēs webmastierus. Jo, ja Jums ir sava web lapa, kurai ir nepieciešama reklāma, bet Jūs negribāt terēt tai naudu, tad šīs piedāvājums ir domāts tieši Jums.

Vēlamies Jums piedavāt sadarbības iespēju, kas popularizēs Jūsu web resursu, tadējādi arī piedavāto pakalpojumu.

Domājām, kā Jūs esat ieinteresēts reklāmā, bet, protams, kurš grib daudz maksāt. Tadejādi, mēs nodarbojamies ar reklāmu, par kuru nevajag maksāt. Uzskatam, kā tas ieinteresēs katru.

Mēs esam Banneru apmaiņas sistēma TrafEx. Protams, par tāda veida pakalpojumiem Jūs jau dzirdējāt, bet, lūdzu, izlasiet, ko piedavājām Jums mēs:

Kopējais raksturojums

Projekts Trafex ļauj saviem lietotājiem apmainīties savā starpā ar reklāmas banneriem un tas ļaus jums reklamēt Jūsu WEB lapu citās sistēmā reģistrētās lapās un portālos bezmaksas. Trafex Banneru apmaiņas sistēma apvieno sevī apmaiņas iespēju tīklā ar 468x60 un 180x150px formāta banneriem. Banneri var būt izpildīti GIF, JPEG, PNG vai SWF (Flash) failu formātā. Un lietotāja komfortām ir iespēja izvēlēties interfeisa 3 valodas – Latviešu, Krievu vai Angļu.

Speciālais piedavājums


Sakarā ar projekta atvēršanu, piermie 25 piereģistrētie lietotāji, saņems bonusu 25 000 banneru radījumu un 10 klikšķu apmērā.

Bonusi


Piereģistrējoties mūsu sistēmā Jūs saņemsiet 25 000 banneru demonstrācijas bez maksas. Bet tas vēl nav viss. Ikdienā jums tiek piešķirti bonusā vēl 3 000 rādījumus. Tādejādi Jūsu web lapa tiks garantēti reklamētā katru dienu. Sistēmas lietotāji saņem papildus radījumus par klikšķiem viņu resursā. Lietotājiem ir iespēja saņemt ne tikai radījumus, bet arī klikšķus, kas padarīs reklāmu vēl efektīvāku. Ir pieejama arī elastīga apmaiņas koeficienta sistēma.

Pie tam vēl, iesaistot Trafex Banneru Apmaiņas Sistēmā jaunus lietotājus, Jums tiks piešķirti bonusā 5000 radījumi par katru iesaistīto lietotāju, bet tas vēl nav viss, iesaistot jaunus lietotājus Jūs saņemsiet % no viņu nopelnītiem radījumiem un klikšķiem.

Kā sistēmas lietotājs, jūs iegūsiet:
  • Jūs saņemsiet 90 radījumus par 100 radījumiem, kurus nosūtījāt jūs.
  • Jūs saņemsiet 50 klikšķus par 100 klikšķiem, kurus nosūtījāt jūs.
  • Jūs saņemsiet 30 radījumus par katru klikšķi uz bannera jūsu web resursā.
  • Jūs saņemsiet 5000 par katru lietotāju, kuru iesaistījāt jūs.
  • Jūs saņemsiet 10% radījumus un 10% klikšķus no lietotāja radījumiem un klikšķiem, kuru iesaistījāt jūs.
  • Katrs piereģistrēts lietotājs piedalās ikdienas konkurā, kur viņai ir iespēja saņemt papildus 6 000 banneru radījumus.

Iespējas


Lietotājam ir iespēja uzstādīt precīzi cik radījumus vai klikšķus viņš grib iztērēt katrai reklāmas kampaņai vai bannerim, kas neļaus lieki iztērēt tos. Kā arī noteikt citu resursu kategoriju loku, kur reklamēties un ko reklamēsiet Jūs. Lietotājam ir iespēja saņemt ikdienas emailu ar savu statistiku. Jā gadījumā lietotājs vēlās reklamēties vēl intensīvāk, viņam ir iespēja iegādāties papildus radījumus vai klikšķus.

Statistika


Banneru un Jūsu WEB lapas statistiku var aplūkot jebkurā laikā. Detalizēta grafiska katra bannera statistika. Detalizēta grafiskā statistika par katru stundu, dienu, mēnesi. Statistikā var redzēt rādījumus un klikšķus par visiem banneriem un lapu.

Priekšrocības


Trafex Banneru Apmaiņas Sistēmas galvenais mērķis ir savākt vienā banneru apmaiņas tīklā resursus, kas ir ieinteresēti savas web lapas reklamēšanā, bet nevēlas tērēt nozīmīgas summas reklamēšanai. Tas viss veicinās ātru Jūsu web resursa/preces/pakalpojumu popularitātes pieaugumu, savukārt mēs gūsim jaunus lietotājums.


Tāpēc, mēs ceram uz auglīgu sadarbību.

Ar cieņu,

TrafEx komanda.

http://www.trafex.lv

Par gramatiskajām kļūdām īpaši neuztraucos šajā gadījumā, jo zinu, ka tās ir tāpēc, ka sistēmas veidotāji ir krievvalodīgie, tāpēc vairāk priecājos par to, ka piedāvājums tika atsūtīts ne tikai krievu, bet arī latviešu valodā. Droši komentējiet, par savu pieredzi ar šo baneru apmaiņas sistēmu!
]]>
Iespēja nopelnīt ar blogu Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/iespeja-nopelnit-ar-blogu/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/iespeja-nopelnit-ar-blogu/ Mon, 14 Jan 2008 18:17:39 +0200 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Endijs Lisovskis (pup.lv) piedāvā iespēju nopelnīt ar savu blogu.

Pašas pelnīšanas pamatdoma ir tāda, ka blogeris uz līguma pamata iznomā savā blogā reklāmas laukumu BlogAds.lv. Savukārt BlogAds.lv šo laukumu mēģina notirgot reklāmdevējiem.


Piedāvājums attiecas tikai uz blogiem (?) ar vismaz 1000 unikālajiem apmeklētājiem mēnesī. Jāpiesakās līdz š.g. 18.janvārim.

Sīkāk lasīt te: www.pup.lv/2008/01/09/gribi-nopelnit-nosauc-cenu-otrais-piegajiens/.
]]>
Par domēna vārdu jāmaksā mazāk Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/par-domenu-jamaksa-mazak/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/par-domenu-jamaksa-mazak/ Thu, 03 Jan 2008 11:44:23 +0200 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem NIC.LV oficiāli ir publicējuši informāciju, ka no š.g. 1.janvāra par domēna vārda reģistrāciju un uzturēšanu jāmaksā mazāk.
Sākot ar 2008.gada 1.janvāri gada maksa par domēna vārda reģistrāciju un uzturēšanu augstākā līmeņa domēnā “.lv” ir LVL 8,50 (LVL 7,20+18%PVN). Gada maksa par latviska domēna vārda uzturēšanu ir LVL 5,90 (LVL 5+18%PVN).

No vienas puses tas priecē, jo esošajiem domēna īpašniekiem būs mazāk jāmaksā, taču no otras puses, tas nozīmē, ka labam projektam dabūt labu, atbilstošu domēna nosaukumu būs aizvien grūtāk. Jau tagad daudzi labi domēna nosaukumi ir aizņemti, lai gan reāli tie nedarbojas.]]>
7guru blogi oficiāli atklāti! Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/7guru-blogi-oficiali-atklati/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/7guru-blogi-oficiali-atklati/ Thu, 13 Dec 2007 23:50:09 +0200 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Integrēto komunikāciju vortāls www.7guru.lv ir oficiāli atklājis blogu sadaļu, kur vienuviet pulcēsies komunikāciju nozarē strādājošie eksperti.
blogBlogs sastāv no divām daļām – tajā izteiks viedokli un dalīsies pieredzē gan komunikācijas eksperti, gan ar komunikāciju nozari saistītas kompānijas un organizācijas.

7guru pārstāve Iveta Antonišķe: „Sabiedrisko attiecību, mārketinga sfērā strādājošie ir tie, kas vairāk rūpējas par citu, nevis savu reputāciju. Domājot par Latvijas komunikāciju vides reputāciju, esam aicinājuši blogu sadaļā savas domas izteikt sabiedrisko attiecību, reklāmas, pētījumu kompāniju, mediju kompāniju pārstāvjus. Ceru, ka jau tuvākajā nākotnē šis būs vortāls, kur vienkopus pulcēsies ne tikai jau pieredzes bagāti eksperti, bet arī talantīgi esošie un topošie speciālisti.

Pašlaik 7guru vortālā ir publicēti jau pirmie blogi, taču plānots, ka kompāniju un ekspertu loks nākotnē krietni paplašināsies. Jau šobrīd var izlasīt aģentūras P.R.A.E. projektu direktora Arņa Lapiņa pārdomas par sponsorēšanas tēmu, Hauska & Patner vadošā partnera Māra Plūmes domas par blogošanas fenomenu, pētījumu kompānijas Data Serviss vadītāja Gata Bolinska versiju, par to, vai klients ir pašsaprotama vērtība, mediju aģentūras Media House versiju par interneta dienasgrāmatu aktualitāti un prognozes par mobilā mārketinga attīstību tuvākajā nākotnē arī Latvijā.

Māris Plūme Hauska&Partner vadošais Latvijas partneris:
Blogus var uzskatīt par tādu kā komunikācijas speciālistu smilšukasti, kurā sanākt kopā un apmainīties ar „mantiņām” vai gluži otrādi – no sirds tautiski izplūkties. Atšķirībā no biznesa medijiem, kuros reto iespēju pagozēties aģentūras izmanto, lai spīdētu ar savu kompetenci, ģenerējot komplicētus un no prakses attālinātus tekstus, blogu kultūra sniedz legālu iespēju runāt „vienkāršā valodā.”

Novembrī interneta mārketinga izdevuma "The Onliner" veiktā pētījuma rezultāti liecina, ka blogus informācijas iegūšanai izmanto divas trešdaļas jeb 67,1% Latvijas mārketinga, reklāmas, mediju un sabiedrisko attiecību speciālistu.

7guru.lv ir integrēto komunikāciju vortāls Latvijā, kas jau gandrīz gadu seko līdzi aktuālajam Latvijas sabiedrisko attiecību, mārketinga un reklāmas jomā. Galvenais vortāla mērķis ir sniegt savu artavu nozaru reputācijas veidošanā, kā arī informēt un izglītot nozarē strādājošos un visus, kurus interesē sabiedriskās attiecības, reklāma un mārketings. Vidēji mēnesī vortāls tiek apmeklēts vairāk kā 15 000 reižu.
]]>
Mediju iespējas un neiespējas Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/mediju-iespejas-un-neiespejas/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/mediju-iespejas-un-neiespejas/ Thu, 13 Dec 2007 21:16:26 +0200 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Ik pa laikam kā Jauniešu kultūras portāla HC.LV veidotājs saņemu kādu vēstuli ar piedāvājumu sponsorēt kādu. Parasti tās ir rakstītas tādā stilā, ka pieklājīgi atsakos, neko daudz nepaskaidrojot. Šoreiz saņēmu vēstuli, uz kuru nolēmu atbildēt un ar vēstules autora atļauju publicēt gan piedāvājumu, gan manu atbildi - varbūt kādam citam sponsoru medniekam noder, lai mācītos no citu kļūdām.
Saņemtā vēstule:

Sent: Thursday, December 13, 2007 2:03 AM
Subject: Piedāvājums

Sveicināti !

Mans vārds ir Andris un es pārstāvu organizāciju LTT ( Love&Trance Team). Šī organizācija ir dj, producentu, vokālistu un dažu instrumentālistu apvienība Latvijā. Mēs sniedzam pakalpojumus klubiem t.i.mūsu dj spēlē klubos. Producenti kopā ar vokālistiem un instrumentālistiem veido jaunus mūzikas gabalus.

Lieta tāda, ka mēs vēlamies rīkot savus pasākumus klubos visā Latvijā. Šajos pasākumos spēlētu mūsu mākslinieki (tie ir visā Latvijā pazīstami dj). Kādreiz varētu ataicināt arī kādu ciemiņu. Mums ir cilvēki, kas spēlēs, mums ir cilvēki, kas rīkos pasākumus, mums ir klubu atļaujas šos pasākumus rīkot un vēlme ar mums sadarboties. Vienīgais, kas mums pietrūkst, tie ir līdzekļi.

Tāpēc es vēršos pie Jūsu organizācijas ar lūgumu kļūt par mūsu rīkoto organizācijas sponsoru. Mums ir vajadzīgi sponsori gan pasākumu rīkošanā (klubos utt.), gan aparatūras iegādei, gan telpas īrēšanai (vieta kur dj varētu pilnveidot savas prasmes un producenti kopā ar vokālistiem varētu ierakstīt trekus).

Mums ir perspektīvas un nākotne, jo jau tagad daudzi tamlīdzīgi Latvijas (un daži ārzemju) projekti ir izteikuši atzinību un vēlmi ar mums sadarboties.

Tas ir izdevīgi gan jums, gan mums. Mēs iegūsim līdzekļus attīstībai, bet Jūs iegūsiet reklāmas iespējas visā Latvijā. Jums tiks piešķirtas iespējas izvietot reklāmu gan pasākumu norises vietās, gan mūsu mājas lapā utt. It īpaši Jūs kļūsiet populāri un atzīti jauniešu un mūzikas cienītāju vidū.

Par mūzikas attīstību Latvijā!!

Kontaktinformācija:

mob. tālr. XXXXXXXX (Andris)
e-pasts: xxxxxxxx@inbox.lv

Ar cieņu un cerību uz turpmāku sadarbību:
Andris


Zemāk ir mana atbilde (sveiciens tāds, tāpēc, ka es papūlējos paskatīties draugos.lv Andra profilu):

Sveiciens Latgales pusei :)

Uzreiz varu pateikt, ka finansiāli nevarēsim diemžēl atbalstīt. Šaubos, ka kāds portāls to vispār spētu darīt, jo parasti jau portāli paši cīnās par finansēm, tāpēc es tev ieteiktu ar tādiem piedāvājumiem vērsties pie citām organizācijām, kurām ir jums nepieciešamie resursi, piemēram, mūzikas veikali.

Bet man ir vēl dažas piebildes:

1) Ieteiktu uzrakstīt konkrētāku informāciju, jo nenorādot klubu nosaukumus, Latvijā pazīstamo dj vārdus, konkrētus skaitļus, cik un kam jums ir nepieciešama nauda, neko nepanāksi, jo tādam piedāvājumam nav "seguma", tā ir tukša skaņa. Kas tie par "tamlīdzīgajiem" projektiem? Kādā stilā ir mūzika? Cik liela būs reklāmas mērķauditorija? Kāda ir jūsu mājaslapas adrese? Kas tā par organizāciju, cik liela? Tie ir visi jautājumi, kuri man radās, bet uz kuriem es atbildi piedāvājumā neradu.

2) Tā kā Jauniešu kultūras portāla HC.LV mērķis ir atbalstīt jauniešu iniciatīvu, tad es varu piedāvāt izmantot mūsu resursus - ievietot informāciju par jūsu rīkotajiem pasākumiem www.hc.lv gan afišas sadaļā, gan publicēt jūsu sagatavotās preses relīzes.

Līdz ar to, turpmākajos sponsoru meklējumos, droši var norādīt, ka sponsoru vārdi parādīsies preses relīzēs, kas tiks publicētas Jauniešu kultūras portālā HC.LV, kuru pašlaik apmeklē ik dienas vairāk kā 2000 apmeklētāju. Tas būs vismaz kaut kas konkrēts, ko vari piedāvāt sponsoriem. Domāju, ka līdzīgu sadarbību par informatīvo atbalstu nebūs grūti sarunāt arī ar citiem medijiem, un tad arī sponsorus būs vieglāk pierunāt ar konkrētu informāciju par to, kur un kā tie tiks reklamēti.

3) Jauniešu kultūras portāls HC.LV ik pa laikam organizē arī dažādus pasākumus un koncertus, arī klubos.

Daži pagājušie:

Tuvākie:
Ja ir interese, tad dodiet ziņu ar konkrētiem piedāvājumiem.

4) Iesaku painteresēties arī par dažādiem projektu konkursiem, kur ir iespēja dabūt finansējumu saviem projektiem. Piemēram, AB.LV sabiedriskā labuma fonda Grantu programma "Jauniešu ideju darbnīcas".

Ceru, ka šī informācija noderēs!

Ar cieņu,
Deniss Fedotovs
]]>
Domēna nosaukumi un domuzīmes Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/domena-nosaukumi-domuzimes/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/domena-nosaukumi-domuzimes/ Tue, 11 Dec 2007 20:23:24 +0200 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Sex.com, zatlers.com un domuzīmes - kas kopīgs? Lasi tālāk, lai to uzzinātu! Kā arī pārdomas par blogiem, RSS un tagiem.
raksta db.lv, tad paši vērtīgākie domēna nosaukumi ir tie, kuros ir iekļauts kāds vērtīgs atslēgvārds:

Agrāk vispieprasītākās un dārgākās interneta adrese bija balstītas uz pazīstamu zīmolu nosaukumiem, tagad viss ir mainījies, un visdārgākās mājaslapu adreses ir balstītas uz vārdiem un frāzēm, kurus cilvēki visbiežāk izmanto interneta meklētājos, piemēram, Google.com, apgalvo Forbes.

Visdārgākā mājaslapas adrese ir Sex.com. Šo mājaslapas adresi 1994. gadā reģistrēja kompānijas Silicon Valley programmatūras pārdevējs Gerijs Kremens (Gary Kremen). 2005. gada janvārī G. Kremens to par 12 miljoniem USD pārdeva Kompānijai Escom LLC.

Otrajā vietā ir Porn.com. Šo mājaslapas adresi iegādājās par 9,5 miljoniem USD.

Trešajā vietā ierindojas biznesa mājaslapa Business.com. To nopirka par 7,5 miljoniem USD.

7,5 miljonus USD arī samaksāja par adresi Diamond.com. Šo adresi 2006. gada maijā iegādājās Ice.com.

Piektā vieta pieder interneta adresei Beer.com. Šo adresi izveidoja Bils Fišers, kurš arī izveidoja adreses Budweiser.com un Guiness.com. Beer.com par 7 miljoniem USD iegādājās pasaules otrs lielākais alus ražotājs pēc apjoma Interbrew.


Turpat var atrast informāciju, ka ebay.com ir iespējams iegādāties domēna vārdu zatlers.com ar izsoles sākuma cenu 10 000$. Ja paskatās uzmanīgāk, tad tas pats veiklais pārdevējs, ir iepircis daudzus citus domēna vārdus ar cerību nopelnīt nākotnē:
  • endzins.com
  • aivarsendzins.com
  • sexrespond.com
  • aivarslembergs.com
  • pidarasi.com
  • latvijasvaldiba.com
  • latvijasvalsts.com
  • latvijasprezidenti.com
  • zeltadrudzis.com
Es gribētu pabrīdināt topošos komersantus - nedariet līdzīgas kļūdas! Vienīgie domēna vārdi, kuriem te ir kāda vērtība (lai gan arī to stipri apšaubu) ir endzins.com un pidarasi.com. Diemžēl, visi pārējie domēna vārdi ir pilnīgi nederīgi un jo īpaši no interneta meklētāju viedokļa (kas, kā jau tika minēts iepriekš, ir pats nozīmīgākais faktors domēna vārda vērtības celšanā).

Kāpēc? Tāpēc, ka visi pārējie domēna vārdi sastāv no diviem vārdiem, kuri savā starpā nav atdalīti. Parasti vārdus interneta adresēs atdala ar domuzīmēm, jo pretējā gadījumā meklējot pēc "latvijas prezidenti", domēna nosaukumam latvijasprezidenti.com nebūs nekādas vērtības. Cita lieta, ja būtu bijis domēna nosaukums latvijas-prezidenti.com.

Informācija par to, kāpēc domuzīmes ir labākas par apakšējām svītrām vārdu atdalīšanai ir atrodama kāda cita raksta komentāros.

Un tagad neliela atkāpe no tēmas. Nesen iznācis The Onliner trešais numurs, kurā saistošākais man šķita raksts ar virsrakstu "Kā es varu piespēlēt informāciju blogotājam?". Diemžēl izlasot to, smagi vīlos - tulkots raksts, kas pilnībā neatbilst situācijai Latvijā. Nu nav mums Latvijā tik daudz to blogotāju, lai to veidotais saturs būtu pietiekoši kvalitatīvs, lai blogos paustajiem viedokļiem būtu vērā ņemama ietekme sabiedrībā. Līdzīgi kā ar situāciju ar RSS ziņu barotnēm - lai cik tās izmantot nebūtu progresīvi, realitāte ir tāda, ka nomācošais daudzums interneta lietotāju nemāk un nemācēs tās izmantot. Tikai retais var paziņot:

Sākšu ar atziņu – esmu RSS adikts.

 


Līdzīgi kā ar tagu mākoņiem un citiem "progresīvajiem" vārdiņiem. Būsim taču reāli!


]]>
Feedburner Ad Network sinhronizējas ar AdSense reklāmām Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/feedburner-ad-network-sinhronizejas-ar-adsense/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/feedburner-ad-network-sinhronizejas-ar-adsense/ Fri, 02 Nov 2007 12:20:48 +0200 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Diemžēl, tas attiecas tikai uz reklāmām lapās, bet ne uz reklāmām RSS barotnēs.
Ņemot vērā, ka Google dažus mēnešus atpakaļ pārpirka Feedburner, tas ir tikai loģisks solis.

Ielogojoties Feedburner kontā, ieejot "Monetize" sadaļā (ja ir jums ir pieeja), var redzēt jauno iespēju:

Feedburner + AdSense

Feedburner Ad Network pieļauj reklāmu izvietošanu gan mājaslapas lapās, gan RSS borotnēs, taču Google AdSense pagaidām ir iespējams izmantot tikai mājaslapas lapās (kaut arī Google RSS AdSense jau labu laiku ir beta stadijā).
]]>
AdSense reklāmas iekš YouTube video - "Video Units" Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/adsense-reklamas-youtube-video-units/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/adsense-reklamas-youtube-video-units/ Thu, 11 Oct 2007 18:20:11 +0300 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Google piedāvā AdSense reklāmu publicētājiem izmantot YouTube videoklipus, lai reklamētu savus produktus. Jaunā iespēja saucās "Video Units".
Pagaidām gan Video Units ir pieejami tikai ASV mājaslapām angļu mēlē.

Lai gan no pirmā acu uzmetiena viss šķiet rožaini (vismaz ASV), tad patiesībā tā nemaz nav - šai iespējai lielākie mīnusi ir tās ierobežojumi.

Piemēram, jūs nevarat salikt savā mājaslapā/blogā visus video, kas jums iepatīkas no YouTube (vai citiem video publicētājiem). Jūs varat tikai norādīt par kādu tēmu Google var izvēlēties video jūsu mājaslapai, nevis kādu konkrētu video.

Otrs mīnuss ir tas, ka piedāvātajā kodā tiek izmantots HTML tags <code>, kas savukārt tiek bloķēts dažādās satura publicēšanas platformās, piemēram, WordPress, kur bez atsevišķa spraudņa javascript kodu nevar dabūt iekšā.

Zemāk var aplūkot video, kā tad īsti Video Units darbojas, un kā to izmantot.


]]>
Google AdSense for Mobile Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/adsense-for-mobile/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/adsense-for-mobile/ Thu, 27 Sep 2007 11:33:20 +0300 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem 17. septembrī Google paziņojusi par sava produkta AdSense ienākšanu mobilo ierīču tirgū.
Mobilā reklāmaMobilo ierīču tirgum ir milzīgs potenciāls no Google viedokļa. Nav jau arī nekāds brīnums - mobilās ierīces kļūst aizvien vairāk un ar tām aizvien vieglāk ir piekļūt tīmeklim, ko sekmē arī iPhone "bums". Nez vai mobilo ierīču skaits jau nepārsniedz personālo datoru skaitu?

Papildus bonuss, protams, ir arī tas, ka uz mobilajām ierīcēm vēl reklāmu bloķēšanas iespējas nav manītas, lai gan tas, protams, ir tikai laika jautājums.

Google AdSense for Mobile ir pieejams 13 valstīs (ASV, Anglijā, Francijā, Itālijā, Vācijā, Spānijā, Īrijā, Krievijā, Nīderlandē, Austrālijā, Indijā, Ķīnā, un tuvākajā laikā arī Japānā). Diemžēl neizskatās, ka Latvijai ir kādas cerības tuvākajā laikā uz šo servisu, lai gan tas arī ir saprotams - Latvijas mobilo ierīču tirgus atpaliek par dažiem gadiem no attīstītajām valstīm, kur viedtālruņus jau dažus gadus piedāvā iegādāties kā mazcenas mobilos, kas ir piesaistīti noteiktam operatoram.


AdSense_for_Mobile
]]>
Iespēja nopelnīt ar mājaslapu - jaunas partneru programmas Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/iespeja-nopelnit-ar-majaslapu-partneru-programmas/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/iespeja-nopelnit-ar-majaslapu-partneru-programmas/ Fri, 10 Aug 2007 00:10:17 +0300 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Partneru programmas (affiliate programms) piedāvā iespēju nopelnīt ar savu mājaslapu - pārdodot produktus vai pakalpojumus, jūs saņemat noteiktus procentus vai komisijas maksu no darījuma summas. Esmu saņēmis divu jaunu partneru programmu piedāvājumus no Latvijas - iespējams, kādu ieinteresēs piedāvātās iespējas nopelnīt.
Informācija par pirmo partneru progammas piedāvājumu no www.grupa.lv no šī raksta ir izņemta pēc mūzikas portāla www.grupa.lv lūguma.

Otrs partneru programmas piedāvājums nāk no 777hp.com:

"777hp.com partneru programma"

Sveicināti, http://777hp.com/partners.php sniedz iespēju Tev pelnīt no 777hp.com. Paņemiet no mums (http://777hp.com/partners.php) jau sagatavotu banneri vai teksta kodu, kas uzskaita katru lietotāju. Ievietojiet to savā mājaslapā redzamā vietā. Par katru Jūsu piesaistīto lietotāju, kurš publicēs savu mājas lapu 777hp.com:

Jūs saņemat EUR 7 / USD 10.5 / LVL 4.9 / RUB 245, atkarībā no izvēlētās valūtas, ko varēsiet norādīt pēc reģistrēšanās. Iegaumējiet – ja būsiet piesaistījis juridisku personu, tad Jūsu apmaksas summa dubultosies (x2).

PAPILDUS par katru Jūsu piesaistītā lietotāja nākošo publicēšanas mēnesi, saņemsiet 20% no EUR 7 / USD 10.5 / LVL 4.9 / RUB 245 (atkarībā no izvēlētās valūtas) summas. Atcerieties – ja būsiet piesaistījis juridisku personu, tad Jūsu apmaksas summa dubultosies (x2).

Vēlos uzsākt partnera attiecības http://777hp.com/partners.php

 


Teksts izskatās vairāk pēc mēstules (spam), jo neviens cilvēks to nav parakstījis un arī e-pasts, no kura tas ir sūtīts ir "nezīmolots" - tutorial@apollo.lv, tomēr piedāvātā summa ir stipri lielāka par iepriekšējo piedāvājumu, pie tam esmu ievērojis, ka ļoti daudzi izmanto 777hp.com piedāvātos pakalpojumus.

Pats gan nedomāju iesaistīties šajā partneru programmā, jo man ir neērti reklamēt un ieteikt cilvēkiem kādu pakalpojumu, par kura kvalitāti pats neesmu pārliecinājies, jo es ne pārāk ticu vārdu savienojumam "labi, ātri un lēti" (apmeklētjot 777hp.com mājaslapu, man palika tāds iespaids), man labāk patīk "es neesmu tik bagāts, lai atļautos maksāt par lētām lietām".

Pie tam salīdzinot ar iepriekšminēto grupa.lv piedāvājumu, 777hp.com piedāvājums uz mani neatstāja nopietnu iespaidu. Domāju, ka par 777hp.com attieksmi pret saviem klientiem var spriest pēc attieksmes pret sava piedāvājuma sagatavošanu.

Cita interesanta lieta, ko piedāvā 777hp.com, ir balva 777$ apmērā tam, kurš piereģistrēs pie viņiem savu mājaslapu un no 1.jūlija līdz 1.novembrim savāks visvairāk apmeklētāju. Izskatās neslikti, pieļauju, ka tā būtu viegla naudiņa, ja kāds tam nopietni pieķertos. Konkursa nolikums pieejams te.

Ja nu kāds ir iesaistījies vai domā iesaistīties kādā no šeit aprakstītām vai kādā citā partnerprogrammā, droši rakstiet komentāros savu pieredzi, tas interesē daudzus! Vēl aizvien neesmu dzirdējis atsauksmes par peļņu clubx.lv, delfim.lv, dvdnoma.lv partneru programmās. Un man izskatās, ka diemžēl arī amizante.lv partneru programma nedarbojas - uzrakstīju viņiem, redzēs vai viņi man atbildēs.

P.S. "Vieglas" peļņas internetā tīkotāji nedrīkst aizmirst arī par Google AdSense peļņas iespējām!
]]>
Cik tu pelni ar Google Adsense? Interneta mārketings Ziņas http://web.hc.lv/marketings/zinas/cik-tu-pelni-ar-google-adsense/ http://web.hc.lv/marketings/zinas/cik-tu-pelni-ar-google-adsense/ Wed, 27 Jun 2007 18:32:45 +0300 web.hc.lv - vortāls tīmekļa veidotājiem Google Adsense. Cik ar to reāli var nopelnīt?
Google Adsense

Nejauši uzdūros boot.lv forumā, kur kāds lietotājs dalās ar informāciju, cik viņš nopelna ar Google Adsense izmantošanu savā mājaslapā. Manuprāt ap 200$ nedēļā ir pavisam neslikti, ņemot vērā ka:
kliki ir apmeram 500~ kopā un visu kopejo web lapu kopejais apmeklētāju skaits 6000~

Diemžēl sīkāka informācija netiek atklāta. Un ievērības cienīgs šķiet fakts, ka vieni no lielākajiem ienākumiem tiek gūti ne tikai svētdienā, bet pat 24.jūnijā,  Jāņu dienā, kad latviešu "tīmekļa lietotājs parastais" (iz)guļ pēc nomodā pavadītās nakts, kas tikai liecina par citu, nelatviešu mērķauditoriju.

Interesanti zināt, cik nopelna citi, kas izmanto Google Adsense? Ja kādam nav žēl, lūdzu padalieties komentāros ar informāciju (vēlams arī norādīt, kādās mājaslapās tiek izvietotas Google Adsense baneri), gribētos zināt reālo situāciju, cik efektīvi vai neefektīvi ir izmantot Google Adsense. Neturiet sveci zem pūra!
]]>