
Varoni.lv
Deniss Fedotovs (deni2s), 02.11.2009., 06:03Citāts no Varoni.lv bloga. Brīnišķīgs posts, kas, manuprāt, izskaidro ļoti daudz.
Dens Brauns un citi
26.09.Atceros, kā pasauli pārņēma D. Brauna mānija. Slepenas organizācijas un struktūras, kas mums gadsimtiem melojušas, savijas kopīgā pavedienā, kas tā vien prasās tikt atšķetināms. To visu vari izdarīt arī tu, dārgais lasītāj, nopērkot kādu no tā sauktajām 8 bucks grāmatām (bestselleru kategorija, grāmatas kas tiek tirgotas visos lielveikalos) un baudīt piedzīvojumu kopš ar padzīvojušu profesoru un seksīgu zaķi. Tā ir lasāmviela, kuru slavē Oprah, tās ir lappuses, kuras pāršķirsta citi kafejnīcā pusdienojošie, tās ir alkas, kas iesētas ļaudīs jau no pašiem cilvēces pirmsākumiem. Sauksim to par Mazo Detektīvu sindromu – vēlmi ticēt meliem un tos atklāt. Vēlmi būt daļai no Lielās Sazvērestības.
Kaut kā aizdomājos, ka kādam radošam reklāmas aģentūras vadītājam nebūtu lielu problēmu ar saviem sakariem noorganizēt šādu interesantu kampaņu. Turklāt relatīvi tas neizmaksātu dārgi. Īpaši ņemot vērā impact uz sabiedrību un ieguvumus, kad/ja tas viss atklāsies. Piemēram, tādam kā patiesi.lv veidotājam. Just 4 fun.
Reizēm man pašam uznāk vēlēšanās uzorganizēt ko interneta vidē. Kaut ko, kas sāktos ar kādu klasiski nemanāmu π.
web.hc.lv ir vortāls, kurā tiek aplūkoti mājaslapu veidošanas un mārketinga aspekti, no idejas līdz gandarījumam.