SEO mīti un patiesība
Deniss Fedotovs (deni2s), 23.07.2007., 23:20SEO ir joma, kurā nav noteikti konkrēti likumi, kas ir pareizi un kas nav pareizi, kas strādā un kas nē. Ir tikai vadlīnijas. Tāpēc bieži var lasīt par SEO idejām un mītiem, kuriem grūti rast pamatojumu.
Izlasīju kādu rakstu angļu valodā par populārākajiem SEO mītiem. Rakstā tiek atspēkoti tādi mīti kā:
Te ir dažas no idejām, kurām neesmu atradis ticamu pamatojumu (oficiālu paziņojumu no meklētājsistēmu puses vai empīriskus pierādījumus):
- SEO var veikt jebkurš
- Labam reitingam meklētājsistēmās pietiek ar META tagiem
- Atslēgvārdu blīvums ir pats būtiskākais
- Nekad nevajag pārveidot savu mājaslapu
- Saitēšana ir pati būtiskākā
- Dažādi domēni, kas norāda uz vienu un to pašu mājaslapu uzlabo reitingu
- Mājaslapas adrese regulāri jānorāda meklētājsistēmām
Te ir dažas no idejām, kurām neesmu atradis ticamu pamatojumu (oficiālu paziņojumu no meklētājsistēmu puses vai empīriskus pierādījumus):
- No SEO viedokļa ir labi, ja lapas atslēgvārdi atrodas arī lapas beigās
- Lai palielinātu lapas apjomu, var legāli izmantot ODP kopiju, pat ņemot vērā šo Google paziņojumu
- Meklētājsistēmas indeksē tikai sākumu (pirmos 100 kb?) liela izmēra lapām
The "keep the number of links to under 100" is in the technical guideline section, not the quality guidelines section. That means we're not going to remove a page if you have 101 or 102 links on the page. Think of this more as a rule of thumb. Originally, Google only indexed the first 100 kilobytes or so of web documents, so keeping the number of links under 100 was a good way to ensure that all those links would be seen by Google. These days I believe we index deeper within documents, so that's less of an issue. But it is true that if users see 250 or 300 links on a page, that page is probably not as useful for them, so it's a good idea to break a large list of links down (e.g. by category, topic, alphabetically, or chronologically) into multiple pages so that your links don't overwhelm regular users.
29.08.2007, Matt Cutts on Nofollow, Links-Per-Page and the Value of Directories - Lapā vajadzētu būt mazāk par 100 saitēm (Skaitās tikai unikālās? Vai arī ar
rel="nofollow"
atribūtu skaitās?)
Sk. augstāk <title>
elements jāievieto uzreiz aiz atverošā<head>
taga<title>
elements ir pats būtiskākais on-page SEO faktors
Jā, tā varētu būt:
www.seomoz.org/article/search-ranking-factors- Google ļoti "nemīl" jaunus domēnus, kuri nav vismaz gadu veci
- Divas identiskas saites no lapas A uz lapu B dos to pašu rezultātu (Google PR ziņā), ko viena saite no lapas A uz lapu B
Jā:
www.smashingmagazine.com/2007/06/05/google-pagerank-what-do-we-really-know-about-it/ - Atkārtojot atslēgvārdu lapas URL vairākas reizes, uzlabojas lapas reitings meklētājsistēmās
- Vārdiem, kuri lapā ir treknā šriftā ir lielāka nozīme (Vai tiešām meklētājsistēmas māk atšķirt gan
<b>
, gan<strong>
, gan<span style="font-weight:bold">
, gan<span class="trekns">
?)
Par web.hc.lv
web.hc.lv ir vortāls, kurā tiek aplūkoti mājaslapu veidošanas un mārketinga aspekti, no idejas līdz gandarījumam.
Reklāma