Yahoo! apsteidz Google meklēšanas kvalitātē - apgalvo pētījums
Deniss Fedotovs (deni2s), 11.10.2007., 14:44Kaut arī Google pieder lielākā daļa tirgus, Yahoo! lietotāji klikšķina biežāk uz meklēšanas rezultātiem.
Šonedēļ Compete Inc. publicētājā pētījumā atklājās, ka 67% no 7,5 biljoniem meklējumiem mēnesī, kurus veica ASV tīmekļa lietotāji augustā, tika veikti izmantojot Google, pie tam tikai 65% no šiem meklējumiem vainagojās ar klikšķi meklēšanas rezultātos.
Yahoo! kontā ir 20% no visiem meklējumiem augustā, 75% no kuriem noveda pie klikšķināšanas rezultātos (SERP - search engine results pages). Aptauja pierādīja, ka Yahoo! uzrādīja labākos meklēšanas rezultātus no visām meklētājsistēmām. Aptaujā MSN Live meklētājs ierindojās kā trešais ar 9% meklēšanas tirgū. Pētījumā tika noskaidrots, ka apmēram 59% no pieprasījumiem MSN Live noveda līdz klikšķināšanai iekš SERP.
Kā rakstīja Jeremy Crane (Compete direktors par meklēšanas un tiešaistes medijiem) savā blogā:
Tomēr, viņš piezīmēja, ka "tas suns ir aprakts detaļās", ja tiek izmantoti klikšķi iekš SERP, lai mērītu meklēšanas kvalitāti.
Piemēram, Matt Cutts, Google tīmekļa spama komandas vadītājs (head of Google's Webspam team), Compete Inc blogā raksta, ka dažreiz meklētāji saņem atbildes no teksta fragmentiem (snippets), kas ir redzami iekš SERP. Viņš piezīmēja, ka lai noskaidrotu cik unces ir šņabja glāzē, Google lietotājiem nav nepieciešams klikšķināt rezultātos uz saiti, atšķirībā no Yahoo!, kur teksta fragmenti (snippets) ir diezgan neskaidri, tāpēc nākas klikšķināt uz saitēm, lai atrastu atbildi.
Jeremy Crane tam piekrīt, lai gan tajā pašā laikā viņš piemetina, ka no interneta mārketinga viedokļa...
Pēc computerworld.com materiāliem.
Yahoo! kontā ir 20% no visiem meklējumiem augustā, 75% no kuriem noveda pie klikšķināšanas rezultātos (SERP - search engine results pages). Aptauja pierādīja, ka Yahoo! uzrādīja labākos meklēšanas rezultātus no visām meklētājsistēmām. Aptaujā MSN Live meklētājs ierindojās kā trešais ar 9% meklēšanas tirgū. Pētījumā tika noskaidrots, ka apmēram 59% no pieprasījumiem MSN Live noveda līdz klikšķināšanai iekš SERP.
Kā rakstīja Jeremy Crane (Compete direktors par meklēšanas un tiešaistes medijiem) savā blogā:
Mazāki meklējumu kvalitatīvu rezultātu skaitļi norāda, ka balstoties uz procentiem, mazāk meklēšanas pieprasījumi šajā meklētājsistēmā noveda pie lietotājiem, kas noklikšķina uz rezultātu saites. Tātad no šīs perspektīvas, var uzskatīt, ka Yahoo! ir visefektīvākā meklētājsistēma to rezultātu dabūšanā, ko vēlas patērētāji.
Tomēr, viņš piezīmēja, ka "tas suns ir aprakts detaļās", ja tiek izmantoti klikšķi iekš SERP, lai mērītu meklēšanas kvalitāti.
Piemēram, Matt Cutts, Google tīmekļa spama komandas vadītājs (head of Google's Webspam team), Compete Inc blogā raksta, ka dažreiz meklētāji saņem atbildes no teksta fragmentiem (snippets), kas ir redzami iekš SERP. Viņš piezīmēja, ka lai noskaidrotu cik unces ir šņabja glāzē, Google lietotājiem nav nepieciešams klikšķināt rezultātos uz saiti, atšķirībā no Yahoo!, kur teksta fragmenti (snippets) ir diezgan neskaidri, tāpēc nākas klikšķināt uz saitēm, lai atrastu atbildi.
Jeremy Crane tam piekrīt, lai gan tajā pašā laikā viņš piemetina, ka no interneta mārketinga viedokļa...
...dabūt cilvēkus uz savu mājaslapu ir pats nozīmīgākais mērs meklētājsistēmu efektivitātei. Šajā pasaulē visnozīmīgākā lieta, kurai jāpievērš uzmanība, ir reālā mājaslapas apmeklējamība.
Pēc computerworld.com materiāliem.
Par web.hc.lv
web.hc.lv ir vortāls, kurā tiek aplūkoti mājaslapu veidošanas un mārketinga aspekti, no idejas līdz gandarījumam.
Reklāma