
Reģistrēšanās
Deniss Fedotovs (deni2s), 31.01.2008., 22:12Daži ir ievērojuši, ka pēdējā laikā esmu atļāvis komentēt rakstus un postus blogā tikai reģistrētajiem lietotājiem.
User friendly nav web.hc.lv ar savu obligāto reģistrēšanos!
Nesaprotu, kāpēc man jāreģistrējas, lai kaut ko komentētu šeit...
Tad nu mazliet apskaidrošu, kāpēc es tā daru.
Esmu ievērojis, ka pie dažiem rakstiem te web.hc.lv un pie postiem šajā blogā cilvēki bieži vien izsaka viedokļus, kuri ir:
- ne pa tēmu (offtopic),
- ne pa tēmu un aizvainojoši,
- diletantiski,
- demagoģiski.
- lai reģistrētos vajag pielikt minimālas pūles, tātad cilvēks nereģistrēsies lai iekomentētu bezjēdzīgu komentāru;
- reģistrēšanās tomēr disciplinē cilvēkus - viņi sāk domāt par savu reputāciju un to, ka kādreiz var nākties atbildēt par saviem vārdiem.
For most sites, the content is not the point. Instead, you want to answer customers' questions as rapidly as possible so that they'll advance in the sales cycle and start buying (or donate, or sign up for your newsletter, or whatever else you want them to do).
Elite, expertise-driven sites are the exception to the rule. For these sites, you don't care about 90% of users, because they want a lower level of quality than you provide and they'll never pay for your services. People looking for the quick hit and free advice are not your customers. Let them eat cake; let them read Wikipedia.
Es zinu, ka web.hc.lv daudziem nešķiet "expertise-driven site", bet tas ir tas uz ko šis vortāls tiecās. Un jā, tiešām līdz šim 90% no komentāriem bija tādi uz kuriem pat žēl tērēt savu laiku. Tagad komentāru ir mazāk, taču vismaz tie ir pamatotāki, un es arī zinu, ka, ja komentētājs pacentās piereģistrēties, tad par to vien es jau daļēji cienu viņa viedokli.
Par web.hc.lv
web.hc.lv ir vortāls, kurā tiek aplūkoti mājaslapu veidošanas un mārketinga aspekti, no idejas līdz gandarījumam.
Reklāma